Monday 23 February 2009

Oyun Fikirleri

Bu Hafta Sila ile neler oynadik:

Marketteyiz...

Cocugunu ile beraber alisverise gitmeye ne dersiniz? Hem de hic para harcamaniza gerek yok. Oyniyacaginiz bu kucuk oyun ile cocugunuz hem hayalgucunun gelisimine hem de taklit yoluyla ogrenmesine katkida bulunmus olabilirsiniz.
Gelistirilecek beceriler: hayalgucu, taklit yetenegi, psiko-motor gelisimi
Bunlara ihtiyaciniz var: evde bulunan ve marketten alinmis her turlu esya. Guvenlik konusuna lutfen dikkat edin. (Ben dokulebilecek,kirilabilecek herseyden uzak durdum. Konserveler en kolay secenek oldu benim icin). Ornegin, konserve kutular, muz, elma, armut, limon, guvenli bir sekilde kucuk torbalara doldurulmus bakliyat, kagittan hazirlanan paralar ve geri kalan malzemeler sizin hayal gucunuze kalmis.
Sila`ya markete alisverise gidecegimizi anlattim. Hemen alisveris sepetini ve cantasini kapip yanima geldi. Ben o sirada sehpanin ustune marketimizi kurmaya baslamistim. Sila ile beraber alisverise gittigimiz icin, kasiyerimiz hayali olmak durumundaydi. Ama yine de onunla konusmayi ihmal etmedik. Meyvalarin taze olup olmadigini kontrol ettik, konservelerin tarihlerine baktik, meyvalari ve sebzeleri kokladik, listemizdeki alinacaklari cantamiza yerlestirdik ve kasaya gittik.
Kasiyer teyzeye, ne kadar tuttugunu sorduk ve paramizi uzattik. Alisverisimizde aldiklarimizi torbalarimiza doldurduk ve tesekkur edip marketten ayrildik. Sila son anda, bebeklerini de yanina almaya karar verdi ve markete tekrar bebeklerimizle gittik. Bu sefer sut almayi da ihmal etmedik ama

1 comment:

  1. super fikir!! Cok yaratici buldum seni Ozgurcum! Ben de hemen deneyeyim!!

    ReplyDelete