Monday 2 August 2010

The National History Museum



Bu haftasonu kendimizi Londra`ya attik.Arada bir buyuk sehir krizine giriyorum,onu da bir Londra gezisi ile gideriyoruz.Londra`da aileler icin yapilacak o kadar cok sey var ki.Biz de bu haftasonu Sila`ya dinazorlari ve bir suru nesli tukenmis hayvani gostermeye karar verdik.






Muzeye girer girmez, tuvalet bulma ve ihtiyac giderme panigi eklenince, giristen bir harita almayi unuttuk.Harita kelimesi olmadi galiba.Hemen ilk kattan baslayinca, taslarla karsilastik.Neyseki artik muzeleri tamamen interaktiv yapiyorlar.Her yerinde bir oyuncak veya basilacak bir dugme var.Boylece, 3 yasindaki cocugunuz ilgilenmese dahi siz ilginizi ceken bolumlere bir goz gezdirebiliyorsunuz.

Bazen Sila ile tam ergenlik cagina ulastigi zamanlarda ne yapacagini dusunuyorum.Onunla nasil iletisim kuracagim, nasil gecinecegiz diye.Emin olabilrsiniz ki,bu yaslarda sizi bu doneme alistirmaya basliyorlar.Bu kadar motivazyonu az,konusma suresine kiyasla az dinleme yetisi demek ki ergenlikte birden cikmiyor ortaya.Bu yaslarda basliyorlar ve artik ergenlike bu isin masterini yapiyorlar.Cunku Sila yanimdan ayrilmasin diye benim ilgimi ceken seyleri ona da bir nevi satmaya calisiyorum.Ancak genelde kendim ile konusurken buluyorum kendimi.Gicik bir durum.Sonra panik halleri,bizim kiz nereye gitti diye.Muzedeki altin bolumu dahi kizimin ilgisini cekmedi...Inanabiliyor musunuz?! :)


Sizler haftasonlarinizi nasil geciriyorsunuz?Muzeleri gezmeye basladiniz mi?

1 comment:

  1. Eeeeeen sevdigim yer! Doga Tarihi Muzesi. Cocuklar da cok egleniyorlarda orada dogru. Kuzenimin kayinvalidesi cocuklar Science Museum ile ilgilenir deyip alip oraya goturmus, biz de orada bulusmustuk. Baktim cocuklar patliyor! Dedim yan tarafta Natural History Museum var ne dersiniz? Pek aklina yatmadi kadincagizin ama cocuklar daha dinozor lafini duyar duymaz tepki verince razi oldu. Daha adim atar atmaz bayildilar. Bu sefer adim Dilek cocuktan anliyora cikti :) E cocuk ne yapsin bak bak hareketsiz seyler, bizim icin hazine ama onlarin ilgisini cekmiyor ki! Natural History Museum civil civil sanki sirf cocuklar icin dusunulmus gibi. Keske bir tane de Istanbul'da olsa!

    ReplyDelete