Wednesday 6 May 2009

Cocuklara Yonelik Sarki Cd`leri



Cocuklara yonelik aradigim en nihayetinde sevgili arakadasim Sule`en guzel bir hediye geldi. Bu CD`yi ben dahi keyifle dinliyorum.Yurtdisinda cocuklara yonelik sarkilar ve cd`leri bulmak cok kolay.Ancak bazi sarkilarin icerigi beni hayrete dusurmuyor degil.Bizim Turkce cocuk sarkilarimizi begeniyorum ancak kayit kalitesi guzel olan veya enstrumental olarak guzel olanina pek nadir rastaniyor.Iste bu cd, gonul rahatligi ile onerebilecegim cd`lerden bir tanesi.

Cocugunuzun ne kadar hizli bir surede sarkilarin sozlerini ogrendigine sasiracaksiniz.Isik hizi ile diyebilirim.Sizde lutfen,evde cocugunuz ile keyifle dinlediginiz Cd`leri bizimle paylasin.

Icindeki Sarkilar:

Yağ Satarım
Bak Postacı Geliyor
Ali Baba
23 Nisan
Daha Dün Annemizin
Küçük Kurbağa
Oynaya Oynaya
Mini Mini Bir Kuş
O Piti Piti
Üsküdar
Kağızman
Atabarı
Karaoke Versiyonları: Haydi Çocuklar Siz de Söyleyin
Ali Baba
23 Nisan
Daha Dün Annemizin
Kağızman
Küçük Kurbağa
Mini Mini Bir Kuş
O Piti Piti
Oynaya Oynaya
Postacı
Üsküdar
Yağ Satarım


Yavuz & Burç Plakçılık

Iyi dinlemeler

1 comment:

  1. Selam. Bu cd bizde var. Gerçekten çok güzel. Ben de size Yıldız İbrahimova'nın "Çocukça Şarkılar" cdsini, Banu Kanıbelli'nin "Kar'a" cdini onermek isterim. Sevgiler..

    ReplyDelete