Monday 27 April 2009

Yercekimine Karsi Resim Yapma Sanati



Uzun zaman once,ziyaret ettigim bloglarin birinde rastlamistim bu fikre.Guzel ve fayadli bir aktivite olugunu dusunuyorum.Cocuklar yalnizca masa ustunde,yatay bir duzleme alistirmak yerine, dikey ve yercekimine karsi gelmeleri iyi fikir.

Boyle bir ortamda calismlari,el-goz koordinasyonun gelismesine de faydali olacaktir.Sila zaten cok keyif aldi bu resimi hazirlarken.Sanirim,arada boyle `cilginliklar`yapmak,cocuklarin da hosuna gidiyor.

2 comments:

  1. Ben daha buyuk kagit parcalarini duvara asiyorum, yani duvarin buyuk bir bolumunu kagitla kapliyorum. Ellerine de bir suru degisik malzeme, boya, firca, sunger, yaprak, tas, vs, renkli kagitlar, makas ve yapistirici veriyorum ve uzaktan seyrediyorum. Cok hos fikirler ve harika seyler cikariyorlar. Sonrasinda iyi bir temizlik yapmak gerekiyor ama cocuklar cok egleniyorlar. tavsiye ederim :)

    ReplyDelete
  2. Sevgili Selen Yavuzdogan,
    Seni tebrik ediyorum.Boyle rahat annelerin olmasi,cocuklarin gelisiminde cok onemli.Yaraticiliklarini ev isleri gibi diger gunluk rutinler ile sinirlandirmayip,aksine onlara boyle bir ozgurlugun taninmasi dusunugumuzden de yararli.Yani bu yaptigindan pisman olmiyacaksin:)Ben de kizimin buyudukce,onu tesvik etmeyi dusunuyorum.Tavsiylerin icin ve zaman ayirdigim icin tesekkur ederim.

    ReplyDelete