Monday 27 April 2009

Botanik Bahce, Cambridge





Bu haftasonu Cambridge`deki Botanik Bahceyi ziyarete gittik.Ne zamandir istiyorduk ama bir turlu firsatimiz olmadi.Daha cok resim koyabilirdim bloga ancak 1,5 saat icinde kapanacagini ogrenince,pek her yerini gezemedik.Hem zaten yazin daha guzel olacak sanirim.Bahcenin bir bolumu hala bahari hissetirmiyordu bize.

Ian ve Sila icin cok guzel bir degisikilik oldu.Baba kizin beraber guzel ve kaliteli vakit gecirebilmesi onlar kadar, benim icin de cok onemli.Ben;kiz cocuklarinin hayati tanimalarina,insanlar ve ozellikle karsi cins ile olan iliskierinin sekillenmesinde babanin rolunun cok onemli olduguna inaniyorum.Zaten zaman zaman resim cekmek bahanesi ile hic muhabbetlerine karismadim.

2 comments:

  1. En sevdigim yerlerden birine gitmissiniz :) Baharda sumbuller actiginda ozellikle scented garden'i cook guzel oluyor. Yazin bahardaki kadar guzel olmuyor ama goletin kiyisinda kuslarla oturabilirsiniz. En sevdigim donem baharlar...
    Bu arada ben belim yuzunden Ponpon hanimi kaldiramiyorum, bu sebeple de Cambridge'e gelemiyorum, belki de hic gelemeyecegim :(

    ReplyDelete
  2. Belin icin cok uzgunum Dilek.Biz size yakin bi yere gelelim:)

    ReplyDelete