Tuesday 2 June 2009

Sebze Meyva Filesi



Bugun uye oldugum ve yazarlari arasina katildigim Bebegime Ne Alsam,bloguna ekledigim yaziyi kendi bloguma paylasmak istedim.

Kizim kati gidalara baslar baslamaz,bir magazada gorup dikkatimi cekmisti bu urun.Ben yurtdisinda yasiyor oldugum icin,Turkiyede nereden alinabilecegini arastirdim.Internet uzerinden satis yapan, Bebek Markette rastladim benzeri urune.Fiyati 8,50 TL ve yedek filesinin de daha sonra satin alabiliyorsunuz. Temizlemek icin bulasik makinasina koyuyordum.

Cok pratik ve kullanisli bir urun.Ilk donemlerde, icerisine hasladigim (sogutulmasina aman dikkat) veya buharda pisirdigim sebze veya meyvalari koyup kizima veriyordum.Emzik yerine.Biz emzik hic kullanmadik gerci.

Dis cikardigi donemlerde ise,yumusak meyvalari(armut veya karpuz)once buzdolabinda biraz sogutup oyle verdim.Inanilmaz rahatlatti kizimi.

No comments:

Post a Comment