Sunday 17 March 2013

Kizim gecen seneden bu yana okumayi ogreniyor. Okulda ogrendigi dil Ingilizce oldugundan, bu sorumlulugu daha cok esime birakmistim.Ilkokul ogretmeni olmama ragmen, benim okuttugum siniflar 5. veya 6. siniflar. Benim sinifimdaki cocuklar okumayi buyuk olcude ogrenmis oluyorlar. Esimin Ingilizce ogretme deneyimi olmasina ragmen, kizimiza okumayi ogretmede cok bocaladik.Ingilterede "phonics" araciligi ile okumayi ogretmeye neden karsi oldugumu burada hic deginmiyecegim- Ingilizcenin duzensiz bir dil oldugunu demeden gecemiyecegim.Bu aralar turlu yontemlere basvurdugum ve cozumler aradigim bu konuyu daha sonraki yazilarimda paylasmak istiyorum.Ingilizce okumayi ogrenme konusundan cok;kitaplarin kendisine okunmasina bayilan cocugumun, eline kitap alipta kendisinin okumamasinin cozumlerini arama cabalarimi paylasmak istiyorum. Ise kizimin odasini okumaya ve ogrenmeye cagiran bir ortam haline donusturmek. Interneti arastiriyorum ve kitaplar okuyorum.Bana ilham veren fikirleri paylasmak istedim. Tablet teknolojisine halen alismaya calistigimdan, bloguma ekledigim resimlerin linklerini nasil verecegimi henuz kavramis degilim. Ama Google'da yapacaginiz bir arastirma ile sizde sayfalara ulasabilirsiniz.Umarim sizede ilham verir.

No comments:

Post a Comment