Friday 29 May 2009

Sokak cantamiz


Arkami dun tam 3-4 dakikaligina dondum.Tek yaptigim,bulasik makinasini bosaltmakti.Peki ya kizim?Bir anda bizim `sokak cantamizi` bosaltip,ortaliga sermis.Bebeginin altini degistiriyormus,sordugumda:)

Bizim sokak cantamiz,disari cikarken yanima aldigim en onemli sey. Tabi kizimadn sonra:)Icerisine mumkun oldugu kadar az ama oz esyalar koymaya calisiyorum ama yine de bazen kendimi dahi astigim oluyor.

Genelde cantamizin icerisinde sunlar bulunur:

1.Alt degistirme bezi
2.Alt degistermek icin yere serilen ortu(resimde bebegin altinda gorulen ortu)
3.Bir adet pantalon
4.Bir adet t-shirt
5.Su sisemiz ve mumkunse icerisinde taze su(degistirmeyi unutmuyor degilim...)
6.Atistirma kabimiz(cerez,kahvalti gevregi-tabiki sut katilmamis:))
7.Benim yedek anahtarlarim:) Size hic anahtar maceralarimizi anlatmaya baslamiyayim...
8.Islak Mendil
9.Bezler icin poset
10.Bir cift corap
11.Sila`ya kitap, defter ve boyama kalemleri
12.Sussuz el yikama sabunu
13.Dezenfekte edici mendiller
14.Mevsime gore diger esyalar:gunes kremi ya da atkilarimiz.

Bu cantanin her gozunu kullaniyorum desem yalan soylemis olmam ancak sirt cantasinin disinda biraz daha guzel bir alternatif ariyorum.Henuz rastlamadim.Bence bir annenin kendine yapacagi en buyuk kiyak,rahat bir anne-cocuk cantasi!Eliniz ve kolunuz sayilir nerdeyse.

No comments:

Post a Comment