Friday 14 August 2009

Bu Insanlarin Nesi Var?


Cuma gunlerini tarif vermeye adamistim ancak dun yasadigim bir olayi anlatip,bir sonraki yazimda hos bir tarife yer vermeye karar verdim.

Sila ile dun sehre indik.Kucuk bir koyde yasadigimiz icin bu tabiri kullaniyorum:)Genelde Ingilizlerin F*** ile basliyan kufurlu sozcugu cok rahat kullandiklarina tanik oluyorum.Ozellikle sinirlendiklerinde ve gencler arasinda.Sarhoslar ise hic baslamiyayim bile. Ancak sorhosken ne yaptiklari beni su anda ilgilendirmiyor cunku o saatlerde evde ve uyuyor oluyoruz.Diger zamanlarda da genelde dikkatlilerdir toplum icinde.(genelde)Ancak dun hic beklemedigim birsey basima geldi.

Alisveris merkezinin otoparkinda arabamizi biraktik.(Koyde yasiyoruz ama arabamiz var:))Odemeyi de carsinin icerisindeki makinalardan yapicagiz.O sirada Sila beni dikkatlice izledigi icin sessiziz.Yanimiza iki Turk geldi ve bizim Turk oldugumuzdan habersiz,konusmaya basladilar.Amaninnnn,ne kufurlu konusmalar...Anlatamam size.Ingiltere`yi efendim begenmemisler de,ne varmis da burada.O kadar tantana ne diyeymisde(cok mesakatli yurtdisina cikiyor Turkler,vizeler falan.Kardesim,adamlar gelmeyesiniz diye herseyi yapiyor,gelince bu afra tafra niye onu da bilmem.Zorla mi getirtiler seni?!)ama her kelimenin basinda,aklima daha getirmek istemedigim bilmem nesini ne yaptigimli kufurler!Kizim yanimda!!!!!Makinaya parayi atmisim,yarida da birakamiyorum.Boyle birsey daha once Istanbul havalaninda basima geldi.Bu sefer kufurlu konusanlarin da kizlari yanlarinda!Ne deseydim bu her iki olayda da?!Insan duyduklarina sasirdigindan,donup kaliyor!O sirada acele oradan uzaklastim ama neden uyarmadim diye de kendimi yedim durdum yolda.Ya uyarsam ve bir kufur de ben yeseydim!Hadi Sila simdi anlamiyor,ya biraz buyudugunde?Ben trafikde arabada cocuklarinin yaninda ne kufur eden babalar ve anneler gordum...Neresinden baslasam ki?

Ama herhalde bol bol birbirimizin annelerine kufur eden millet biziz...Kufurun iyis,kotusu,azi veya cogu yok.Agzindan kacani da olmamali...Uff,cok kizdim coooook...

2 comments:

  1. Ben boyle durumlarda genelde donup Turkce konusunca dumur oluyorlar. Cok sukur kufurle konusanina denk gelmedim ama dumur etmeyi severdim :P Zira konusanlar Turkce bilen kimse yokmus gibi rahat oluyorlar :P

    ReplyDelete
  2. Oyle yapmak lazim.Haklisin.Benim acemiligime denk geldi bu olanlar.Bir daha ki sefere bir sekilde Turkce birseyler soylemeyi deniyecegim ama yine donup kalmazsam.

    ReplyDelete