Thursday 20 August 2009

Persembe Aktivitesi


Bugunun Persembe aktivitesi,dogaclama buldugumuz bir oyun.Tekeri yeniden icat etmis gibi olmiyayim ama ben ilk defa denedim.

Cambridge`de yasiyan cok cici arkadaslarimiz Ayse ile Ayla`yi ziyaret ettik bu sabah.Evimize donmek icin yola ciktik ve Sila`nin uyku saatine cok yaklasmis oldugumuzdan,arabada uyumamasi icin kizimi mesgul etmeye calistim.

Basladik Sila ile arabada banyo yapmaya.Pandomim bir nevi yapar gibi;

*Once ellerimizi yikadik,
*Sonra saclarimizi,
*Daha sonra yanaklarimizi
*Kulaklarimizin arkasini ve boynumuz derken,
*En sona da popumuzu yikadik.Bu kisim kizimi cok guldurdu.

Butun vucudunuzu teker teker isimlerini soyleyerek bunu yapabilirsiniz.Oyun seklinde ogrettiginiz icin,konstrante olmasi daha kolay ve tum dikkati sizinle birlikte.Ikinci kez oynadigimizda,daha once duymadigi yerlerimizi de hatirlamis oldu.Araba yolculuguna birebir.

2 comments:

  1. Tesekkürler gecmis olsun dileklerine... Allah'tan hizla iyilesiyor Leon Can'in kolu. Bizde oynuyoruz böyle bir oyun. Bende gözlerimi kapatip, anne gözünle görsünmü diye soruyorum, evet diyor Leon Can ama ben agzimi aciyorum örnegin oda hayir gözünü ac diyor ve gözümü gösteriyor. Agzimla yemek yiyeyimmi, kulagimla duyayimmi seklinde devam ediyoruz, kafadan uydurdugum, gayet uyduruk bir oyun aslinda ama Leon Can coooookkk egleniyor. Bizde öpüyoruz sizi:)

    ReplyDelete
  2. En guzel oyunlar,anne ve babalarin bulduklari galiba.Bizden birseyler var icinde ve cocuklar bunu seziyor olsalar gerek.Cok egleniyorlar bu `uyduruk` oyunlar ile:)Afferin bize:)Kafamiz rahat olsa daha neler neler yapariz da...ama neyse.
    Tekrar cok gecmis olsun,sizi dusundugumuzu bilin.Sila`ya Leon Can`nin resimlerini gosterdim,yuz olarak taniyoruz artik:)Sila da kolunu gosterip,aciyooo yapiyor.Yani sizi hergun birkac defa aniyoruz.Bizi durumununzdan haberdar edin lutfen,Sila ve ben merak ediyoruz.

    ReplyDelete