Tuesday 4 August 2009

Uc Uc Ugurbocegi



Bu Persembe aktivitesini bugunden vermek zorundayim cunku biz Persembe gunu,karavan da 3-4 gunlugune bir tatile cikiyoruz.Leylegi havada gorduk bu sene desenize.Kayinvaldemlerin yeni karavanlarinin acilisini yapmak bize kismetmis:)Bol bol resim cekmeyi dusunuyorum.


Bu hafta hayatimda hicbir dogumgununde yaninda olamadigim en iyi arkadasim icin bu karti hazirlamaya karar verdim.Hayirsizlik yuzunden degil ancak iki ayri ulkede yasiyor olmamiz nedeniyle,dogumgunlerini pek denk getiremiyoruz.Ugurbocegi onun en sevdigi hayvanlardan biri.Bu karti ozel kilan ise Silacigimin elleri ile yapmis olmasi ve benim dizaynima ek olarak kendi yorumlarini katmis olmasi.Resimlerini cekerken kartin icini acmayi unutmusum ancak kartin icine guzel bir not da yazdik. Umarim size de ilham verir.

Malzemelerimiz:
*Bir adet kirmizi renkli karton kagit
*Ugurboceginin kanadinin pullari icin siyah karton kagit veya siyah bir kalem kullanabilirsiniz
*Makas(sizin kullanmaniz icin daha cok)
*Kursun kalem(benim once CD ile taslak cikarmam gerekti)
*CD(taslak cikarmama yardim etmesi icin)
*Yapistirici


Yapilisi:

Her asamasini pek resimlemedim ancak ugurboceginin ana hatlarini siyah bir kalem ile cizdikten sonra,kizim kanadinin pullarini yerlestirdi.



Daha sonra elimdeki kalemi alip,istedigi her yere kendi imzasini atti.Bana ugurbocegine sapka yaptigini soyledi:)Bu arada Iyi ki Dogdun sarkisini defalarca farkli ses tonlarimiz ile soylemeyi denedik.Gulmekten benim yanaklarim agridi.Ama Sila`nin bu isi bu kadar ciddiye aldigini gormek cok hostu.

Emege saygi...

No comments:

Post a Comment