Thursday 17 September 2009

Dogumgunu Partisinde Neler Yenir?


Katildigimiz dogumgunu partilerinde,kizimin ne yedigi ve ictigine cok dikkat ediyorum.Sagligi ile cok ilgili ve ben gercekten de insanlarin yedigi seylerin onlarin huylarini da etkiledigini dusunuyorum.Ornegin seker icerikli gidalari tuketen cocuklarinin nasil kontrolden ciktigini hepimiz biliyoruz.

Anne ve babalarin cocuklarini boyle durumlarda kontrol altina almasi o kadar zor ki.Vucudlarina dolasan seker bir yandan onlari hop hop hoplatirken,bir yandan da diger arkadaslarini gormus olmalarinin heyacani,farkli bir ortamda olmanin sevinci derken,isimiz oldukca zorlasiyor.

Ama bu zamana kadar katildigim dogumgunu partilerinde neden kimsenin akil edip de,seker icermeyen dogal yiyecekler ve icecekler sunmadigini anlamis degilim!Herkesin isine ve kolayina geliyor sanirim.Marketten alinmis hazir gidalar ile de kizimin bir ogunu gecirmesine gonlum razi olmuyor.

Ben ne yapacagimi dusunurken sonunda,Sila`yi dogumgunu partisine goturmeden once iyice yedirmeye karar verdim.Bu fikir gercekten de cok ise yaradi.Oraya vardigimizda,kizim pek birsey yemek istemedi.Bende yemekten sonra ki-zaten az yedigi-tatlisini dogumgunu partisindeki kek ve tatlilara sakladim.Boylece durumu kurtardim ve ucuz atlamis oldum:)

3 comments:

  1. bu cidden cok akkilica bi fikir:)
    ise de yaramis supersin...

    ReplyDelete
  2. Tesekkur ederim Small Buttun Nose:)anne baba olunca mecburiyetten care uretiyoruz iste boyle.

    ReplyDelete