Tuesday 28 April 2009


Sila,Katie Teyze ve Samira kitap okuyorlar

Bugun oldukca yogun bir gun gecirdik.Sila sanirim arkadaslarini gormenin heyacani ile bayagi hareketliydi.Ne kadar sakinlestirmeye calisirsam calisayim,daha fazla kabina sigmaz oldu.Ve sonunda,hizini alamayip Samira`nin kolunu oldukca kotu bir sekilde isirdi.

Bu isirma olayi ikinci kez basimiza geliyor.Ilki cok ama cok kucukken olmustu.Sila uc ayligina bir krese gitmisti,hatta bende orada calisiyordum.Sanirim,bunu oradaki cocuklardan ogrendi.Cunku Sila`nin isirilmasi olayi benden saklanmisti ancak bunu Sila baska bir cocuga yapinca haberim oldu.Zaten Sila`nin isirildigini o zaman ogrenmis olmama cok kizmistim.Neden bana bastan haber verilmemisti.Bilemiyorum,ne degisirdi ama.

Gecen hafta gittigimiz oyun grubunda baska bir cocuk,Sila`yi isirdi.Cocugun annesini bulup,kibar bir dille ona olani anlattim.Bilgisi olmasi gerektigini dusundum.Annesi kucuk cocukla konustu ve bizden gelip ozur diledi.Amacim cocugun azar isitmesi degil ya da intikam almak.Orada baska cocuklarda var ve bu cocugun her oyuncagini paylasamadiginda,bunu bir iletisim yontemi haline getirmesini istemedim.Yanlis oldugunu o da ogrenmeliydi.

Bildigim kadari ile,eger isirik deriyi parcalamissa hemen antibayotige baslanmasi gerek.Herhangi bir mikrop kapma durumuna karsi.Bunu akilda tutmakta yarar var.

Ama simdi Sila`ya isirmanin ne kadar yanlis oldugunu ogretmem gerek.Cunku bunun bir daha tekrarlanmasini asla istemiyorum.Sila`ya Samira`nin caninin ne kadar yandigini anlattim,gidip sarildik ama acaba Sila isirmamanin yanlis oldugunu ogrenmismidir?
...

No comments:

Post a Comment