Monday 11 May 2009

Neseli Birseyler

Bugun sevgili arkadasim Sule`den cok guldugum bir email aldim.Onu sizinle paylasmak istiyorum.Bu arada herkesin anneler gununu kutlarim,bir gun gecikmeli olarak da olsa:)

*_ Anneler bize ne ogretti??_**

_ Dualarin gücünü:_ Yat, kalk dua et ki baban müzik
setinin bozuldugunu farketmedi..

_Mantikli düsünmeyi_: Ben öyle diyorsam öyledir!

_ Ileri görüslülügü:_ Çikmadan önce temiz bir çamasir
giy. Yolda Allah
korusun basina bir sey gelir, kirli çamasirla
etrafa rezil olursun.

_Trajikomikligi: _Sen daha gülmeye devam et,
birazdan ben seni tam
güldürecem.

< U>Çeliskileri: Kapa çeneni çorbani iç!!

_Dayanikliligi:_ O ispanak bitene kadar sofradan
kalmak YOK

_Meteorolojiyi:_ Su daginikliga bak.. Yabanci biri
görse, odadan kasirga geçmis sanir.

_Abartmayi:_ Sana 500 bin defa söyledim, kirli
ayakkabilarinla içeri girme diye..

_Korkmayi:_ Dinleme bakalim anne sözü dinleme!
Kafana meteor düsecek kenara
çekil diye bagirsam, onu bile dinlemezsin di mi?

_Kiskanmayi:_ Dünyada senin annen baban gibi
mükemmel bir aileye sahip
olmayan, kaç milyon çocuk var biliyormusun?

_Sabirli olmayi:_ Baban eve gelsin sen görürüsün..

_Diyalog kurmayi:_ Sana bir sey sordugumda cevap
ver!
Ne söyleyeyim anne?
Sus!! Bana cevap verme!!

_Tip bilgilerini:_ Gözlerini sasi yaparken bir gün
öyle kalivereceksinn

_Olgunlugu:_ Bu tabagin hepsini bitirmezsen asla
büyüyemezsin

_Genetigi:_ Bütün kötü huylarin babana çekti..

_Bilgeligi:_ Benim yasima gel de anlarsin o zaman..

_ Ve, adaleti:_ Birgün senin de çocuklarin olacak..
Insallah onlar da sana simdi bana yaptiklarini yaparlar..*

No comments:

Post a Comment