Monday 22 June 2009

Bos Zamanimizda Neler Yapsak?

Oncelikle herkese,biraktiklari yorumlar ve gosterdikleri ilgiden dolayi cok tesekkur ederim.Acikcasi,kendim yazar kendim okurum sandim(ne de olsa,kendi anneme bile arada hatirlatmak zorunadyim,blogumu okumasini.Annecim,Temmuzda geliyorum.Sinava tabi tutacam seni!).Ama oyle olmadi,kisa surede bir suru takipcim oldu.Cok guzel bir duyguymus.Yalniz birakmadiginiz icin tesekkur ederim.

Simdi gelelim bugunun yazisina.Bu bir suredir devam eden,tuvalet egitimi uzmanligima ara veriyorum.Cunku;Sila`nin tuvalet egitimi sirasinda,uzun zamanimizi evde gecirir olduk.Nedir,tuvalete hemen kosabilelim diye.Bu da, benim cok eksik bir yonumu fark etmemi sagladi.Sila ile artik daha farkli aktiviteler yapma ihtiyacimiz var ve ben bu konuda kendimi eksik hissediyorum.Yemek yapiyoruz,ev temizligini yapiyoruz, resim, kesme-yapistirma,boyama calismalarimiza devam ediyoruz.Ha (anne biliyorum, ha denmez)tabi arada Sila`ya caya da gidiyorum.Kendi mutfagi falan var da kucuk hanimin:)

Ama bunlar ile bir omur gecmez diye dusunuyorum.Simdi dolu dizgin,cocuklar ile yapilabilecek aktivitelerin arayisi icerisindeyim.2 yasina kadar kolaydi (artik ne kadar kolaysa...)ama simdiden sonra,kizimin zihinsel ve fiziksel becerilerini gelistirmek boynumun borcudur bir anne olarak.Buna esimi de dahil ediyorum tabi.Cumartesi gunleri calistigim icin,baba-kiz bu vakti kendilerine ayiriyorlar.

Bloguma bu konu ile ilgili yeni yazilar ve aktiviteler eklemeyi planliyorum.Sizlerin kendi icad ettiginiz, her yas uygun olabilecek,kendiniz yapmaya henuz firsatinizin olmadigi ama iyi fikir diye dusundugunuz oyun ve aktiviteleri bekliyorum.Cok eglenceli,ogretici ve pahaliya (mumkunse bedava olsun)mal olmiyacak her turlu oneriyi bekliyorum.

No comments:

Post a Comment