Thursday 6 August 2009

Bize Yine Yol Gorundu



Bu haftasonunu kayinvaldemlerin yeni aldiklari,gicir gicir karavanlarinda kamp yaparak gecirecegiz.Karavanin bizden onceki-bizden sonraki diye resimlerini ceksem iyi olur aslinda.Umuyorum,bir yerlerine zarar vermeden guzel bir tatil geciririz.Ilk defa kamp yapicagim,bunun icin de 2 yasinda kizimin olmasini bekleyerek iyi akililik etmisim degil mi?Bana buyuk olduguna dair garanti verdiler,rahat edermisiz ama Sila ile `buyuk` kavramini sorgulamiyor degilim.

Amannn,cok kotu kirletirsek yolda temizlemeye gotururuz artik:)Biraz endise ettigimi soylesem yalan soylemis olmam.Simdi valizlerimizi toparlamaya calisiyorum.Havalarin bu aralar pek istikrarli olmamasi isimi zorlastiriyor.Hava yagisli olmazsa yapacak cok sey var ama yagis durumunda Sila`yi `buyuk` karavanda oyaliyacak yeterli oyuncak,malzeme ve kitap almaliyim.

Herkese simdiden guzel bir haftasonu diliyorum.

2 comments:

  1. ay ne guzel karavan tatili bu ingilizler cok gidiyo ben de meraklanip duruyorum . eminim guzel gececek yagmur yagsa bile farketmez oturur tv sevredersiniz kitap okursunuz super. iyi eglenceler.

    ReplyDelete
  2. Hep karavanla seyahat etmek istemişimdir. Tatil sonrası bilgilendirrmelerinizi merakla bekliyor olacağım:)gönlünüzce geçirdiğiniz, mutlu bir tatil olması dileğiyle:))

    ReplyDelete