Wednesday 25 August 2010

Hayal Arkadasimiz var artik


Sila:Elizabeth,buraya gel.Neden ben soylemeden oyuncaklarim ile oynuyorsun?
bir kac saniye sonra...
Sila:Anne Elizabeth,oyuncaklarimi cok sevdi.

Simdi buna benzer konusmalar gecerken Sila ile aramizda,hersey normal birsey disinda.Elizabeth diye biri yok.Nasil mi? Simdi soyle; Sila`nin hayal arkadasinin adi Elizabeth,benim bunu anlamam ilk baslarda biraz zor oldu cunku zaten kresinde boyle bir arkadasi var.Fakat Sila Elizabeth ile yanimda sanki varmis gibi konusmaya baslayinca,sasirdim.Elizabeth`in esgali,krestekine de uymuyor.Nerden mi biliyorum?Elizabeth`in ayni kisi olup olmadigini anlamak icin sormustum.

Elizabeth bizim ile her yere geliyor!Bazen cok heyacanliginda ya da mutlu oldugunda hemen Elizabeth ile konusmaya basliyor kizim.Bazi zamanlarda kiskanmadim degil...Ama ucumuz simdilerde pek bir iyiyiz.

Benim bu yeni duruma alismam biraz zaman aldi cunku gormezden mi geleyim yoksa kabulleneyim mi bilemedim.Hayir Sila yalniz bir cocuk da degil ama konusmayi cok seviyor.Acaba biz farkinda olmadan,onu boyle bir hayali arkadasi olmasina mi ittik?Bunda kotu birsey varmis gibi konusmamin geregi yok aslinda ya da doktorun kapisini calmamim.

Zamana birakip,devam edicem.Sila tamamen bizimle konusmayi kestiginde panik yapmayi planliyorum.Simdi bana ev odevi cikti:Hayali arkadaslar konusunu etraflica arastirmak gerekiyor.

Sizin yavrularin peki hayal arkadasi var mi?

2 comments:

  1. benim vardi, zannediyorum Sila'nin yaslarindaydim ben de... uc taneydi, isimleri bile uydurmaydi : sorten, turten, perpen diye...
    tek cocuk olmktan kaynaklaniyordu zannedersem.
    sonra ben ilkokula baslayinca hayali arkadaslarim da gitti; hatta hepsinin bir gidis hikayesi de var aslinda; yazmak lazim...
    ***
    odullendirme yontemini ben de kullanmak istiyorum ancaaak enerji lazim ve de esimle ayni sayfada olmamiz gerekiyor galiba bu konuda...

    ReplyDelete
  2. Benimde vardi hayal arkadasim ama cok uzun surmedi.Bir de benim zaten iki kardesim var.Acaba annemler beni cok mu yalniz biraktilar?:)Bu durumdan hep sikayet etmisimdir,bu da ispati oldu...

    ReplyDelete