Sunday 24 October 2010

Ayakkabi bagindan oyuncak. Iyi fikir


Cocuklarin fizik-motor(Turkceyi unutmaya baslamisim anlasilan:)) becerilerini gelistiren,guzel bir oyuncak.Biz ilk once bos iplik makaralarini renkli ayakkabi bagciklarina dizmek ile basladik.Benim dikis derslerimden arta kalan makaralari,bazen de uzerinde hala ip olanlari kullandik.Sila onlarin renklerine bayiliyordu.Daha sonra ince cubuk makarnalari once boyayip sonra da ayakkabi bagciklarina dizmeye devam ettik.


Yakin zamanlarda,alisveris meraklisi kayinvaldem bize cok guzel bir oyuncakla cika geldi.Bizimkinin resmini internette bulamadim ancak ona benzeyen bircok oyuncak buldum.Size fikir vermesi amaci ile paylasiyorum.Eger Turkiyede bulamazsaniz,uzulmeyin.Anne-cocuk bloglarinin birinde, buyuk olcekte cizilmis resimlerin etrafina delikler delerek yine ayni sekilde kullanabilinecegini gordum.Eger PVC kaplama makinaniz var ise isiniz daha kolay.Size fikir vermesi acisindan,bu blogu ziyaret edebilirsiniz.

Buna benzer oyuncaklardan haberiniz var ise beni de bilgilendirin ya da bana yazin en iyisi.






P.S.Resimler Google`dan alintidir.

5 comments:

  1. Kayinvaliden bu sefer secmeyi basarmis :)

    ReplyDelete
  2. Renkli,plastik sadece gurultu cikaran bir kamyon dolusu oyuncagi aldiktan sonra ki sanirim artik boyle oyuncaklardan alacagi baska birsey kalmadi,sira egitime yonelik olanlarina geldi:)Buna da sukur:)

    ReplyDelete
  3. Sssst duyacak, bir de Turkce falan ogrenir... Kuzenimin kayinvalidesi ogrenmek icin kursa baslamisti ama sonunu getiremedi. Soylediklerinden de ben tek bir kelime anlamadim. Acaba biz de oyle mi Ingilizce konusuyoruz ;-P

    ReplyDelete
  4. Bunların daha değişik ve el becerisi yanında düşünmeye de sevk eden bir çeşidi var. akıllı ipler diye geçiyor.. benim oğlum epeyce sevdi hala da zevkle yapıyor arada.. çeşitli eşlemeler, zıtlıklar, gölgeler vs. başarılı bir ürün. sevgiler.

    ReplyDelete
  5. Tesekkurler Deli Anne.Akilli ipleri daha once duymamistim ama cok iyi bir fikir.

    ReplyDelete