Thursday 23 December 2010

Ogreniyorum--Boceklerin-Evi


Bu kitabi gecen sene almistik. Sevgili arkadasim Dora`nin annesi Sule bana tavsiye etmisti.Onun annemin en son gelisinde gonderdigi kitaplari da siraya koydum ve sirasiyla tanitacagim.Cunku Sule`nin secimlerine ailecek bayiliyoruz.

Marsik Yayincilik tarafindan yayinlanan Ogreniyorum serisine ait Bocekler Evi kitabini, uzun suredir merakla hem okuyup hemde karistiriyoruz.

Karistiriyoruz dememin sebebi;kitabin icerigi aralara serpistirilmis siyah sayfalar ile detaylandirilmis.Bu siyah sayfalarda yer alan resimleri ve detaylarini, kitabinizin son sayfasinda yer alan ozel bolumdeki fenerle ortaya cikarabiliyorsunuz.

Turkiyedeki yayinevlerini en cok elestirdigim konu,cocuklara yonelik kitaplarin arka sayfasinda ya da on sayfasinda yas grubu onerisinin olmamasi.Dolayisyla bu kitabi kendi deneyimime dayanarak,`genel`kategorisinde degerlendiriyorum.Icerisinde anlatilan bilgiler benim 3.5 yasindaki kizim icin oldukca detayli ve anlasilmasi zor.Ancak anne ve babalar olarak bu bilgileri sadelestirip,bu siyah sayfalardan kitabin omrunu uzatabilirsiniz.

Kitabin Kunyesi:
Öğreniyorum : Böceklerin Evi
JEUNESSE, GALLIMARD
Yayınevi: Marsık Tarihi: 07-2004
Dil: Türkçe, Türü: 7-10 Yaş Zeka Gelişimi Ean: 9789753112307

Bu bilgilere buradan ulastim.Kitap ayrica internet uzerinden bu sitede satisa sunulmakta.Ancak ben kendi kitabimizi DNR magazalarindan almistim.

No comments:

Post a Comment